Reklamation

Hvis en vare går i stykker

Det kan ske, at en vare går i stykker. Men du kan være sikker på, at vi vil gøre alt vi kan, for at løse det problem så hurtigt og godt for dig som overhovedet muligt. Vi ved at det kan være rigtig svært at undvære en UV lampe eller en elektrisk neglefil, hvis den bruges dagligt i en salon.

Du har 2 års reklamationsret på dit produkt. Det betyder, eksempelvis, at hvis din UV lampe går i stykker, så kan du reklamere/klage over den. Du har så ret til at få varen repareret eller ombyttet til en anden magen til, hvis den ikke kan repareres. Hvis det hverken er muligt for os at reparere eller ombytte, så refunderer vi dig selvfølgeligt købet.

Hvis du får brug for at reklamere, gør du følgende:

  • Send os en email med besked om at dit produkt er i stykker. (husk ordrenummer)
  • Vi sender dig en email med en returlabel til udprintning (PDF)
  • Print returlabel ud, sæt på pakke, indlever hos PostNord.

Når vi modtager pakken, behandles den hurtigst muligt, så vi når frem til en løsning om enten at kunne reparere, sende en anden, eller refundere dig beløbet.

Du kan læse meget mere om dine forbrugerrettigheder hos Forbrugerrådet Tænk.

Produkt tilføjet ønskeliste
Product added to compare.
Vi anvender cookies. Ifølge GDPR lovgivningen oplyses og give samtykke til dette.
Med "OK" bekræfter du, at du er informeret og indforstået med, at vi anvender cookies.